Vzdrževanje cest
Izziv
Konstrukcija strehe
Da bi ustvarili več prostora za zaposlene in opremo, gradiščanski gradbeni oddelek gradi novo cestno vzdrževalno lokacijo na vhodu na hitro cesto Stoob-Süd. Prangl, znan po svoji zanesljivosti in inovativnosti, je dobil odgovorno nalogo, da s posebno opremo podpre gradnjo lesenih strešnih konstrukcij.
Naša rešitev
Dviganje lesenih elementov
Nova baza se gradi na 25.440 m² velikem zemljišču z upravno stavbo, delavnico, testnim centrom, centralnim skladiščem, pokritimi parkirnimi mesti za vozni park, garažami, bencinsko črpalko, silosi soli vključno s sistemom za mešanje slanice in pralnicami. Trajnost je že od samega začetka igrala pomembno vlogo pri načrtovanju. Strateške specifikacije glede električne mobilnosti, fotovoltaike, uporabe trajnostnih materialov so bile v celoti izpolnjene. Zaradi visoke učinkovitosti so nosilci lesene konstrukcije in obsegajo skupno 11.000 m².
PMBRK 240
Mobilno dvigalo na gosenicah. Glavni igralec je novo mobilno gradbeno dvigalo z največjo nosilnostjo 18 ton, dvižno višino 56 metrov in največjim polmerom 42 metrov. PMBKR 240 je še posebej praktično, ker ima podvozje na gosenicah, kar omogoča hitro premikanje. To mobilno dvigalo je bilo idealno za združitev zahtevane obremenitve in polmera na gradbišču. Dostava osnovnih delov naprave je bila zaradi nekaterih gradbišč na Gradiščanski hitri cesti prestavljena na nočne ure.
Velike teže, širok polmer.
Z dvigalom so najprej premikali lepljene tramove, stropne nosilce in strop ene od poslovnih hal. Pri tem so dvigovali dele s po 3,6 tonami pri približno 12 metrih višine in izroku do 42 metrov. Nosilci so imeli dolžino 25 metrov. Delno zelo velik radij je bil posledica lokalnih razmer na gradbišču. Na primer, parkirni prostor za dostavne tovornjake je zasedel pomembno območje, zato je bilo treba dvigalo upravljati iz večje razdalje. Poleg tega so uporabljali tudi delovno ploščad s škarjami z višino dela 15,0 metra in dve teleskopski delovni ploščadi z višino dela 15,6 metra.
Brezhiben proces
Potrebna koordinacija z zunanjimi podjetji je potekala gladko zaradi bogatih izkušenj ekipe Prangl. Premikanje posameznih lesenih delov ni povzročalo težav ne človeku ne stroju, potek gradnje pa je ustrezal konceptu naročnika. Zagon novega vzdrževalca cest, kjer bo delalo 110 zaposlenih, je predviden junija 2024. Vsa Pranglova oprema bo na gradbišču do februarja 2024, da se izvedejo dvižna dela za izgradnjo preostalih zgradb.