Obvoznica
Izziv
Most pri Voestu, 2. del
Po zaprtju prve obvoznice avtocestnega mosta pri Voestu (A7) v juniju 2018, so gradbena dela na drugi obvoznici, v nasprotni smeri, v polnem teku. Družba Prangl je morala orjaške dele mosta dvigniti na drugi vikend v oktobru. Izziva pa nista predstavljala le velikost in teža delov mosta temveč tudi časovni pritisk.
Naša rešitev
Vikend-zapora dovoza s Hafenstraße
20 m dolgi in 4 m visoki deli mosta tehtajo od 56 t do 90 t. Z osmimi transporti težkega tovora, ki jih je izvedla družba Prangl, sta zvarjena dovozna elementa mosta prispela na cilj. Do 45 m dolgi transportni sestavi so tehtali neverjetnih 136 t. Zaradi občutljivih del je bil dovoz s Hafenstraße zaprt ves konec tedna. Da s cestno zaporo ne bi ovirali dnevnega prometa, je bilo ustrezno območje mosta zaprto »le« od sobote, 6.00 h, do ponedeljka, 5.00 h.
Naloga za teleskopsko dvigalo nosilnosti 1000 t
Dobro premišljen koncept in veliko natančnost pri delu Pranglove ekipe sta na eni strani zahtevala velika teža delov mosta in velik interes javnosti, na drugi pa časovni pritisk. Ti pogoji so bili končno odločilni za izbiro teleskopskega dvigala nosilnosti 1000 t. Zaradi njegove kompaktne zgradbe vmesne prilagoditve niso bile potrebne, s čimer smo prihranili veliko časa. Rumenega velikana odlikujejo tudi velike dvižne hitrosti, kar je dodatno prispevalo k pravočasni izvedbi v pičlo odmerjenem času.
Paket Pranglovih storitev kot zagotovilo uspeha
Pranglovo mobilno dvigalo nosilnosti 1000 t, edino v Avstriji, smo namestili na zaprtem dovozu. Dovoz pa ni služil le za postavitev rumenega velikana temveč tudi kot odlagalna površina za jeklene gradbene komponente. Od tod smo dvignili in namestili en del mosta za drugim. Zaradi natančnih priprav, optimalne izbire dvigala in natančnega dela celotne ekipe se je družba Prangl enkrat več izkazala kot izurjeni »graditelj mostov«.