Plavajoča hiša
Izziv
Iz skladiščnega prostora do Donave
Plavajoča hiša, ki je nekoč plula po kanalih v Amsterdamu (Nizozemska), je našla novega lastnika v Avstriji. Po letih dela ga je prenovil v skladišču v Wilhelmsburgu in ga predelal po svojih potrebah. Po dokončanju naj bi ga spustili v Donavo. Pranglu je bil zaupan ta izjemen težek transport.
Naša rešitev
Načrtovanje poti in transportne opreme
31-tonska plavajoča hiša z dolžino 20,0 metrov, širino 4,3 metra in višino 4,0 metra seveda ni majhen podvig. Prevoz tovora te velikosti postavlja pred prevoznike zelo posebne zahteve. Seveda je bilo treba vnaprej razjasniti, katera pot med Wilhelmsburgom in Pöchlarnom je primerna glede na težo, širino in višino. Poleg tega je bilo treba zagotoviti popolno transportno opremo. Za dvig v skladišču je bilo na voljo 250-tonsko teleskopsko dvigalo, ki je plavajočo hišo dvignilo na 4-osni vlačilec s 4-osnim nizkoprijemnikom.
Izjemne dimenzije
Na koncu je imel transportni vlak impresivne parametre: dolžino 35,0 metrov, širino 4,3 metra, višino 4,5 metra in skupno težo 75 ton. V večernih urah je transportni vlak krenil točno ob spremstvu več cestnih patruljnih vozil. Izbrana pot je bila dolga le 40 kilometrov. Hitro je bil dokončan tudi prvi odsek avtoceste, kjer je bilo prevoženih največ kilometrov. Toda že na izvozu z avtoceste Pöchlarn je postalo jasno, da bodo ostri ovinki izziv za voznika in sopotnika.
Krožišča z izzivi
Takoj naslednje krožišče na B209 je od vseh vpletenih zahtevalo veliko potrpljenja. Le centimeter za centimetrom naprej in potem spet nazaj, je šlo počasi. Nekatere prometne znake in oznake je morala odstraniti ekipa spremljevalnih vozil Prangl. Samo navigacija po tem krožišču je trajala celo uro. V tem času je promet lahko potekal preko bencinske črpalke, ki se nahaja v krožišču. Tudi naslednja krožišča in številni naslednji ovinki so bili zelo zahtevni.
500 metrov vzvratno
Trajalo je več ur, da je konvoj varno dosegel cilj na Donavi, kjer je voznika in posadko čakala dodatna naloga. Zadnjih 500 metrov je bilo treba premagati v vzvratni prestavi. Na koncu te poti je bil po posebej ostrem ovinku še en ovinek navkreber do Donaulände. Tudi to oviro je premagal v tempu hoje in ob podpori pozornih spremljevalcev. V zgodnjih jutranjih urah je ekipi Prangl na veselje lastnikov končno uspelo čoln spustiti v vodo s pomočjo 250-tonskega teleskopskega dvigala.