Alpski vetrni park
Izziv
Izziv za ljudi in stroj
Cestni prevoz iz tovarne v Nemčiji, pretovarjanje v Mürzzuschlag, gorski prevoz in montaža: Za nove vetrne elektrarne je Prangl sestavil celoten paket. To vključuje tudi podporo pri načrtovanju poti in postavitvi žerjavov vnaprej. Uporabljena je bila posebna oprema, namenjena transportu in dvigu elementov vetrinskih turbin.
Naša rešitev
Specialna oprema
Prevoz po cesti so izvedla različna vozila, odvisno od naloge: za jeklene stolpe 4-osno vlečno vozilo z adapterjem za stolp, za rotorje 5-osno vlečno vozilo s 4-osnim priklopnikom za krila rotorja, za hot rotorja 3-osno vlečno vozilo s 9-osnim nizkim priklopnikom, za gredi 3-osno vlečno vozilo z 1-osnim dollyjem in 4-osnim nizkim priklopnikom, ter za generatorje 3-osno vlečno vozilo z 2-osnim dollyjem in 4-osnim nizkim priklopnikom oziroma 6-osnim nizkim priklopnikom. Ta vozila so uspešno opravila natančno načrtovan prevoz na razdalji 1.750 kilometrov do Mürzzuschlaga v 46 posameznih vožnjah.
Najdaljši transporter: 78,5 metrov
Skupna teža najtežjega konvoja je bila več kot 130 ton (komponente stolpa), najdaljši transporter pa je bil dolg 78,5 metrov (rotorska krila). Vsi konvoji so bili široki malo manj kot pet metrov in visoki približno štiri do pet metrov. Skupaj s podpornimi vozili za varnost so težki transporterji po treh do štirih nočeh vožnje prispeli na prestopno točko v Mürzzuschlagu. Tam so čakale komponente vetrne turbine 400-tonsko gosenično dvigalo. Dejstvo, da je to dvigalo premično, je omogočilo najboljšo možno izrabo prostora za shranjevanje. Pomoč sta nudila tudi 220-tonsko teleskopsko dvigalo in 7,2-tonski teleskopski viličar.
16 odstotni naklon
Komponente so bile premeščene v različne stroje, ki so primerni za alpski transport: 10-osna samohodna vozila z in brez krilnih naprav, 4-osni traktorji s štirikolesnim pogonom in 5-osni težki moduli, 3-osni štirikolesni pogon pogonski vlačilci z balastnim platojem (kot pripomoček za vleko) kot tudi štirikolesni vlačilci z nakladalnim žerjavom in sedlom ploščadi. En element vetrne turbine za drugim - odvisno od vrstnega reda sestavljanja - je bil previdno pripeljan na goro z nakloni do 16 odstotkov. Predvsem prevoz lopatic rotorja, ki so bili dolgi več kot 60 metrov, je od ekipe Prangl zahteval maksimalno koncentracijo.
600 tonsko dvigalo na gosenicah
Ob prihodu na gradbišče 1.600 metrov nadmorske višine, sta predrazkladanje prevzeli dve 200-tonski teleskopski dvigali. Za sama montažna dela je bilo izbrano 600-tonsko dvigalo na gosenicah, saj je bila šele po namestitvi – ki je zaradi gorate lege potekala v najtežjih razmerah – mogoča dvižna pozicija. Drugo 200-tonsko teleskopsko dvigalo je služilo kot pomožno dvigalo. Modularni jekleni stolpi so bili predhodno sestavljeni s 160-tonskim teleskopskim dvigalom in 100-tonskim teleskopskim dvigalom na gosenicah. Drugo dvigalo je bilo še posebej pomembno zaradi potrebe po prevozu tovora.
Najtežji Hub: 72,7 tone
Vetrne turbine so bile sestavljene kos za kosom. Najlažji deli, ki so jih dvignili, so bile lopatice rotorja, težke 21,8 tone, medtem ko so bili najtežji deli elementi stolpa s 72,7 tonami. Zahvaljujoč obsežnemu znanju ekipe Prangl je gradnja hitro napredovala. Končno so vetrne turbine dosegle višino 110 metrov in naj bi začele obratovati do konca leta. Upravljavci vetrne elektrarne Pretul II pričakujejo dodatnih približno 39 milijonov kWh, ki bodo vključeni v elektroenergetsko omrežje.
Storitev
- Nizkopodne polprikolice
- Nizkoposteljne polprikolice
- Priklopnik za prevoz lopatic vetrnih turbin (VT)
- Adapter za prevoz cevastih elementov
- Kombinacije za prevoz težkih tovorov
- Samovozni transportni moduli
- Transporter lopatic vetrnih turbin
- Dvigala z rešetkasto roko
- Teleskopska dvigala
- Teleskopska dvigala na gosenicah
- Dvigala na gosenicah
- Teleskopski viličarji