Piratska brv
Izziv
Zahtevna dvižna dela na avtocesti A22
Generalna prenova tunela Kaisermühlen je eden največjih projektov za zavarovanje tunela, ki bo potekal v prihodnjih letih. V sanacijo in tehnično opremo tunela so skupno vložili 90 mio. evrov. Poleg inštalacije najsodobnejše prezračevalne naprave in posodobitve osvetljave ter varnostne naprave, poteka v sodelovanju z družbo Prangl tudi sanacija t.i. Piratske brvi.
Naša rešitev
Uskladitev teleskopskih dvigal nosilnosti 200 t in 120 t.
Piratska brv poteka nad avtocesto A22 in povezuje kaisermühlenški nasip s pešpotjo Stara Donava. Za namen prenove smo morali 51 m dolgo in 90 t težko brv dvigniti za pribl. 2,5 m in jo ustrezno podpreti. Za to smo potrebovali teleskopski dvigali nosilnosti 200 t in 120 t. Zaradi ozke stojne površine smo morali na eni strani uporabiti dvigalo nosilnosti 200 t, saj je samo to dvigalo zagotavljalo potrebno dvižno kapaciteto s polovično podporo. Upravljavca obeh dvigal sta morala dvigniti brv popolnoma usklajeno – kljub medsebojni oddaljenosti pribl. 40 m.
Nočni tandemski dvig pod časovnim pritiskom
Dvig je od Pranglove ekipe veliko zahteval. Poleg številnih izkušenj, je potrebna predvsem popolna uskladitev na daljavo. Dodaten izziv je predstavljal za nalogo pičlo odmerjen čas. Iz varnostnih razlogov smo morali za izvedbo tandemskega dviga zapreti celotno avtocesto A22. To pa je bilo možno samo med 2. in 5. uro zjutraj. Z dobro usposobljenostjo upravljavcev dvigal, odličnim sodelovanjem na delovišču in zanesljivim načrtovanjem smo omogočili pravočasno izvedbo v zadovoljstvo vseh udeleženih.