Most v stössingbachu

Izziv
Prenova železniškega mosta
Osrednji nalogi pri obsežnih obnovitvenih delih na mostu pri Stössingbachu sta bili demontaža obstoječe in vgradnja nove jeklene nosilne konstrukcije. V tem času je železniški promet potekal samo po enem tiru. Zato dela niso zahtevala le tehnične, temveč tudi terminsko natančnost.
Naša rešitev

Visoka prilagodljivost s Pranglovim voznim parkom
Prvotni načrt je predvideval uporabo goseničnega dvigala nosilnosti 400 t. Vendar smo zaradi spremenjenih pogojev in s tem večje obremenjenosti na koncu uporabili gosenično dvigalo nosilnosti 650 t. Obsežni in raznoliki vozni park je družbi Prangl omogočil pravočasno prilagoditev kratkoročnim spremembam pogojev. Orjaka smo na gradbišče prepeljali s 30 tovornjaki. Sestavljen je tehtal 535 t. Dodatno smo uporabili še teleskopski dvigali nosilnosti 220 t in 80 t ter teleskopski viličar.

Težavna nočna podviga
Zaradi tesno odmerjenega manevrskega prostora je bilo treba sosednja BMX-progo in odbojkarsko igrišče na mivki spremeniti v stojno površino za dvigala. Tudi v tem primeru so Pranglovi strokovnjaki sodelovali od samega začetka. Da ne bi čez dan prekomerno ovirali železniškega prometa, smo opredelili strog časovni okvir (od polnoči do 6. ure zjutraj), v katerem so bili tiri v obe smeri zaprti. Tovrstna nočna dvižna dela vedno zahtevajo posebno pozornost upravljavcev dvigal. Dele mosta je bilo treba dvigati čez električne vode, kar je delo dodatno otežilo.

Družba Prangl je potrjeni strokovnjak za mostove
Gladek potek del smo zagotovili na osnovi natančnega načrtovanja in obsežnih izkušenj Pranglovih strokovnjakov. Demontaža starih delov in dvig ter vgradnja novih, 54 t težkih in 26 m dolgih jeklenih elementov sta potekali z brezhibno natančnostjo. Tako se je družba Prangl enkrat več dokazala kot »strokovnjak za mostove«.
Storitev
Panoga
