Kolodvor weststeiermark
Izziv
114-tonski pešmost Avstrijskih zveznih železnic (ÖBB)
Pred vhodom v predor Koralm, na območju občine Groß St. Florian, nastaja novi kolodvor Weststeiermark (Zahodna Štajerska), največji novi kolodvor med Gradcem in Celovcem. Gradbena dela potekajo hitro. Tudi družba Prangl je priskočila na pomoč z dejavno ekipo: naši strokovnjaki so morali dvigniti in namestiti 114-tonski pešmost.
Naša rešitev
Prangl kot zanesljivi partner
Pribl. 130 km dolga železnica Koralm med Gradcem in Celovcem spada med najpomembnejše infrastrukturne projekte v Evropi in bo v prihodnosti skrajšala potovanje med Gradcem in Celovcem na pičlih 45 minut. Začetek obratovanja novega kolodvora in celotne železnice Koralm je predviden za leto 2025. Tako prestižni gradbeni podvigi zahtevajo izkušene in zanesljive partnerje, kot je Prangl.
Natančno načrtovanje, inovativni inženiring
Pešmost, ki ga sestavljata dva dela (mosta), smo dvignili s teleskopskim dvigalom nosilnosti 350 t. Prvi most je dolg 16 m in težak 32 t ter vodi od zunanjega perona do sprejemne stavbe. Drugi most povezuje zunanji in stranski peron. Z 42 m dolžine in 82 t teže posamičnega kosa je ta element znatno večja konstrukcija. Zahvaljujoč natančnemu načrtovanju in inovativnemu inženiringu družbe Prangl smo lahko racionalizirali opremo dvigala, s čimer smo stranki prihranili veliko denarja in dodatnega dela.
Obsežna oprema na mestu uporabe
Za optimalno izvedbo celotnega projekta je družba Prangl na delovišču omogočila delo s številnimi stroji. Poleg dvigala nosilnosti 350 t, so bila uporabljena mobilna dvigala nosilnosti 120 t, 70 t, 65 t in 45 t. V smislu enotne rešitve smo ponudili v uporabo še teleskopski viličar in tri dvižne delovne ploščadi. Paleto naročenih storitev je zaokrožil 3-osni vlačilec s sedlastim plato polpriklopnikom.
Ker smo ponudili vse storitve na enem mestu, smo lahko brez težav izpolnili vse zahteve Avstrijskih zveznih železnic (ÖBB).