Most voest
Izziv
Obvozna mostova za avtocesto Mühlkreis
Načrtovana izgradnja avtocestnega odseka A7 avtoceste Mühlkreis v Linzu prinaša več varnosti in manj zastojev za okoli 100.000 voznikov, kolikor jih ta odsek prevozi v enem dnevu. Cilj obvoznih mostov je razplet prometnih tokov. Ko bosta mostova končana, bo preko glavnega mosta potekal samo še prehodni promet, tedaj tridelni most pa bo imel skupno osem voznih pasov.
Naša rešitev
Pranglov načrt prevoza po pikolovsko zastavljenem taktu
Pranglovi strokovnjaki so zmagali s široko zastavljenim konceptom. Z več kot 200 prevozi bodo vsi montažni deli nosilne konstrukcije iz Nemčije prepeljani v Linz. Najtežji deli mosta tehtajo do 62 t. Za celoten logistični načrt bodo uporabljeni različni 3- in 4-osni vlačilci z 8- in 9-osnimi nizkopodnimi polpriklopniki ter s 3-, 4- in 6-osnimi, trikratno raztegljivimi, sedlastimi plato polpriklopniki. Ker morajo dela potekati v pičlo odmerjenem časovnem okviru, smo izdelali pikolovski načrt in ga uskladili s stranko.
Rešetkasto dvigalo nosilnosti 600 t dvignilo najtežje dele
Za gladek potek del je bistvenega pomena zmanjšanje števila vmesnih postaj oz. vmesnikov. Ker je družba Prangl prejela ekskluzivno naročilo, so bile transportne in dvižne storitve združene in usklajene na enem mestu. Najtežje komponente smo dvignili s tovornjakov z rešetkastim dvigalom nosilnosti 600 t. Zahvaljujoč njegovim prepričljivim delovnim karakteristikam in izbrani konfiguraciji, smo lahko s tem orjakom prihranili precej časa, ki je zaradi nujnih avtocestnih zapor izjemno dragocen. Vrhunsko usposobljeni upravljavci so 350-tonskega velikana premikali z največjo natančnostjo. Navsezadnje so morali obvladati njegov 40-metrski doseg.
Mobilna dvigala, delovne ploščadi in teleskopski viličarji na delovišču
Skupno je bila družba Prangl na kraju dogajanja prisotna z do 20 stroji (mobilnimi dvigali, delovnimi ploščadmi in teleskopskimi viličarji). Dodatne vrhunce so predstavljali tandemski dvigi na območju predhodne montaže. Do 100 t težke komponente smo dvigali s tovornjakov s teleskopskima dvigaloma nosilnosti 500 t in 350 t ter nato iz njih zgradili masivne nosilne konstrukcije s skupno težo do 2.500 t. S posebno opremo smo te dele mosta nato prepeljali na tovorno ladjo, ki jih je dostavila na gradbišče, kjer smo jih hidravlično dvignili in namestili.