Jekleni stolpi
Roberto Giuffrida

Izziv
Naloga za družbo Prangl, transportnega specialista na področju vetrne energije
Zaradi gradbišča na prevozni poti iz Nemčije v Avstrijo je bilo treba 11 jeklenih segmentov stebrov vetrnih turbin prepeljati v Avstrijo z rečno ladjo. Skupaj z donavskim pristaniščem Krems smo izdelali ustrezen logistični koncept. S skupno 11 prevozi smo jeklene segmente po cesti prepeljali v vetrno elektrarno Paasdorf.
Naša rešitev

Tandemski dvig kot posebni izziv
Za to nalogo je veljalo najprej izdelati natančen koncept. Kajti pri maksimalni transportni dolžini 49 m je bilo treba že predhodno dobro premisliti, kako se bomo zadeve lotili. Razkladanje z ladje s pristaniškim dvigalom in teleskopskim dvigalom nosilnosti 130 t. Zaradi različnih tehnologij dvigal je tak tandemski dvig vedno poseben izziv.

Pranglova ekipa je premagala vse težave
Po uspešnem razkladanju je bilo treba do 118 težke posebne prevoze varno spraviti na območje vetrne elektrarne. V nočnih urah so Pranglovi strokovnjaki to odlično izvedli, pri čemer so del poti prevozili po nasprotnem voznem pasu ceste S5. Za zadnji kos poti je prišla v poštev le vzvratna vožnja. Le tako smo lahko zagotovili optimalen položaj za naknadno postavitev vetrnih turbin.
