100. Tramvaj V Manchestru

Izziv
Posebni prevoz s 4-osnim vlačilcem
Pred 5,5 leti je bil z Dunaja v Manchaster prepeljan prvi tramvaj (vlak za cestno železnico). Kot že takrat, je družba Prangl tudi pri dostavi 100. tramvaja v Manchaster prevzela celotni logistični koncept in izvedbo. Za dostavo jubilejnega vlaka na manchestersko ulico Queens Road, je moral 4-osni vlačilec s specialnim priklopnikom za tirna vozila prepotovati 1.800 km ( od tega 400 km po vodi).
Naša rešitev

Obsežni transportni koncept
Kot celostni ponudnik je družba Prangl poskrbela ne le za prevoz po cesti temveč tudi za prevoz celotnega prevoznega sestava s trajektom iz pristanišča Rotterdam v pristanišče Hull. Od tod se je pot v središče Mancehstra nadaljevala po cesti. Zaradi pomembnosti tramvaja za lokalni javni promet smo oba voznika opremili z iPadom, da sta lahko na poti v živo prenašala posnetke prevoza pošiljatelju in prejemniku vlaka.

Strokovnjaki za prevoz tirnih vozil
Kot pri 99 vlakih cestne železnice doslej, je tudi ta posebni prevoz potekal v zadovoljstvo vseh udeleženih. Navsezadnje smo pri Pranglu za tovrstne projekte odlično opremljeni. To dokazujejo številni opravljeni prevozi tirnih vozil. Isti tip vlaka kot v Manchestru uporabljajo tudi v drugih evropskih metropolah, kot so Köln, Rotterdam ali Stockholm. Tudi pri prevozih na nekatere od teh lokacij so sodelovali Pranglovi strokovnjaki za prevoz težkih tovorov.
Storitev
Panoga
