Prevoz Bagra
Izziv
Posebni prevoz zgodovinskega gradbenega stroja
Ko je treba žlični bager iz leta 1959 pospremiti v njegov novi dom, to ni običajno naročilo. 13 let je model znamke Menck stal na parkiriščih strelišča. Svoj zadnji dom je zgodovinski gradbeni stroj našel v rudarskem muzeju Karlschacht. Pranglova ekipa se je pri načrtovanju soočala z velikimi izzivi.
Naša rešitev
Zelo zahtevno naročilo
Poleg določitve pravega prevoznega koncepta smo morali upoštevati najrazličnejše dejavnike. Samo prevoz preko hriba je za vse udeležene predstavljal velik zalogaj. Hkrati smo morali prevozna sredstva prilagoditi za prevoz po javnem cestnem omrežju, npr. s predelavo transportnega modula za vožnjo mimo nakupovalnega centra Blue-Sky v Voitsbergu.
Samovozni moduli za prevoz težkih tovorov kot idealna rešitev
Ker je bilo na voljo malo prostora, smo lahko skoraj 17 m dolgi, 4,35 m široki in 4,77 m visoki bager prepeljali samo s samovoznimi moduli za prevoz težkih tovorov. Edina druga možnost – razstavljanje celotnega bagerja – bi bila neizvedljiva in predraga. Skupaj s sestavljenim bagerjem je 14-osni modul tehtal pribl. 160 t. Okoli 38 m dolgi sestav je moral premagati številne ožine in kompleksne okoliščine, preden je lahko nadaljeval pot skozi Voitsberg.
Priprava in natančnost kot zagotovili uspeha
Na osnovi odličnega tehničnega znanja in natančnega upravljanja na poti smo lahko zadostili zgodovini in opremo s 1.000 KM pravočasno in brez težav prepeljali v muzej Karlschacht. Tudi številno občinstvo in predstavniki medijev so se lahko prepričali o tem, da je bila družba Prangl pravi partner za to zgodovinsko vožnjo.