Most v stössingbachu
![](/fileadmin/content/projekte/2019/stoessingbachbruecke/19_DD4B8784.jpg)
Izziv
Prenova železniškega mosta
Osrednji nalogi pri obsežnih obnovitvenih delih na mostu pri Stössingbachu sta bili demontaža obstoječe in vgradnja nove jeklene nosilne konstrukcije. V tem času je železniški promet potekal samo po enem tiru. Zato dela niso zahtevala le tehnične, temveč tudi terminsko natančnost.
Naša rešitev
![](/fileadmin/content/projekte/2019/stoessingbachbruecke/05_DD4B7827.jpg)
Visoka prilagodljivost s Pranglovim voznim parkom
Prvotni načrt je predvideval uporabo goseničnega dvigala nosilnosti 400 t. Vendar smo zaradi spremenjenih pogojev in s tem večje obremenjenosti na koncu uporabili gosenično dvigalo nosilnosti 650 t. Obsežni in raznoliki vozni park je družbi Prangl omogočil pravočasno prilagoditev kratkoročnim spremembam pogojev. Orjaka smo na gradbišče prepeljali s 30 tovornjaki. Sestavljen je tehtal 535 t. Dodatno smo uporabili še teleskopski dvigali nosilnosti 220 t in 80 t ter teleskopski viličar.
![](/fileadmin/content/projekte/2019/stoessingbachbruecke/12_DD4B8743.jpg)
Težavna nočna podviga
Zaradi tesno odmerjenega manevrskega prostora je bilo treba sosednja BMX-progo in odbojkarsko igrišče na mivki spremeniti v stojno površino za dvigala. Tudi v tem primeru so Pranglovi strokovnjaki sodelovali od samega začetka. Da ne bi čez dan prekomerno ovirali železniškega prometa, smo opredelili strog časovni okvir (od polnoči do 6. ure zjutraj), v katerem so bili tiri v obe smeri zaprti. Tovrstna nočna dvižna dela vedno zahtevajo posebno pozornost upravljavcev dvigal. Dele mosta je bilo treba dvigati čez električne vode, kar je delo dodatno otežilo.
![](/fileadmin/content/projekte/2019/stoessingbachbruecke/02_DD4B7796.jpg)
Družba Prangl je potrjeni strokovnjak za mostove
Gladek potek del smo zagotovili na osnovi natančnega načrtovanja in obsežnih izkušenj Pranglovih strokovnjakov. Demontaža starih delov in dvig ter vgradnja novih, 54 t težkih in 26 m dolgih jeklenih elementov sta potekali z brezhibno natančnostjo. Tako se je družba Prangl enkrat več dokazala kot »strokovnjak za mostove«.
Storitev
Panoga
![](/fileadmin/_processed_/2/c/csm_Jahn_Stefan_2872a6d4bd.jpg)