Lokomotiva
Izziv
Pranglova specialiteta: prevoz tirnih vozil
Zaradi odstranitve železniške proge v Linzu in posledično manjkajoče tirne povezave do Mühlkreisbahna, smo morali 80-tonsko lokomotivo prepeljati po cesti, saj so jo na železniški postaji Ottensheim potrebovali za vleko merilnega vagona Avstrijskih zveznih železnic (ÖBB). Prava naloga za Prangl – specialista za prevoz tirnih vozil.
Naša rešitev
Tandemski dvig s teleskopskima dvigaloma nosilnosti 350 t in 160 t.
Lokomotivo dolžine 19,7 m, širine 2,9 m in višine 4,3 m smo naložili s tandemskim dvigom s teleskopskima dvigaloma nosilnosti 350 t in 160 t. Tovrstni manevri vedno zahtevajo popolno uskladitev obeh upravljavcev. Uigrana ekipa družbe Prangl je znova opravila odlično delo. Prevoz tega tirnega orjaka smo izvedli s 4-osnim vlačilcem in 9-osno nizkopodnim priklopnikom za prevoz težkih tovorov. Transportne dimenzije so znašale 28,5 m dolžine in 5,5 m višine. Skupna transportna teža je znašala celih 133,2 t.
Zavarovanje tovora s posebno transportno pripravo
Posebej za brezhibno varovanje tovora je bila izdelana edinstvena transportna priprava, s posebno pritrditvijo na polpriklopnik. S to napravo bomo tudi v prihodnje lahko po cesti prevažali vlake za ozkotirne proge Avstrijskih zveznih železnic (ÖBB). Poleg tehničnih priprav je bilo neobhodno tudi preverjanje poti, saj je bilo treba s prevozom takih razsežnosti zelo natančno prečkati kar nekaj krožišč in križišč s semaforji. S podrobnim načrtovanjem so Pranglovi strokovnjaki preprečili drage prometne posege.
Popolna izvedba posebnega prevoza na osnovi znanja
Na ciljni železniški postaji Ottensheim smo lokomotivo nato z istima teleskopskima dvigaloma previdno odložili in ji omogočili služenje svojemu namenu na drugi lokaciji. Ko je ÖBB zaključila s preverjanjem proge, je bila ponovno na vrsti izurjena ekipa družbe Prangl. Vlečno lokomotivo smo ponovno naložili in jo po isti poti, torej po cesti, brez neljubih dogodkov prepeljali nazaj na njeno prvotno delovno mesto.